Po co firmie pozycjonowanie witryny w sieci?

Pozycjonowanie to proces dążący do pozyskania jak najlepszych pozycji dla strony a także wygenerowania jak największego ruchu organicznego. Ażeby jednak dana strona www miała w wyszukiwarkach dobrą widoczność, musi być bardzo dobrze zoptymalizowana pod względem SEO i spełniać wszystkie podstawowe wymagania wyszukiwarki. Zasady te nakreślone są przez poszczególne algorytmy tej wyszukiwarki i jest takich kilka, z którymi trzeba się liczyć, jeżeli woli się dobrze wypozycjonować własną witrynę.

Algorytm Panda Algorytm Google Panda pojawił się 1szy raz w lutym 2011 roku i od tego czasu zajmuje się analizą treści strony w relacji do danego zapytania. Obniża wartość i pozycję tych witryn, które mają mało wartościowe treści, nieodnoszące się do tematyki strony albo nieunikalne, skopiowane z innych stron duplikaty. Algorytm Pingwin Ten z kolei zajmuje się profilem linkowania danej witryny. Pojawił się w 2012 roku i od kilku lat rozważa linki strony. Jeżeli już strona linkowana jest przez wartościowe serwisy, podwyższa jej wartość, jeśli wręcz inaczej i linki pochodzą ze spamerskich miejsc, katalogów albo korzystają z Systemu Konwersji Linków, wtedy ich pozycja obniża się. Algorytm Koliber Kolejny algorytm nazwany po gatunku ptaka zajmuje się ścisłym dopasowaniem zwracanych w wynikach wyszukiwarki treści w relacji do zapytania użytkownika. Rozpoznaje on kontekst zapytania i potrafi zaimplementować jednakowy do niego wynik. 1-szy raz pojawił się w sierpniu 2013 rok. Algorytm Gołąb Następny ptak, czyli gołąb pojawił się w lipcu 2014 roku i zrewolucjonizował wyniki lokalne SEO. Jest to najważniejszy algorytm, jeśli chodzi o SEO lokalne, gdyż potrafi dopasować wyniki do zapytania, posługując się ściśle określonym obszarem użytkownika. Wpłynął też bezpośrednio na mapy, czyli Google Maps. Mobile friendly Ten algorytm skupia się na mobilności danej strony, sprawdzając, czy wyświetla się ona prawidłowo i świetnie na innych rozdzielczościach, z uwzględnieniem szczególnym urządzeń mobilnych. Strony, które chcemy pozycjonować dobrze muszą być głównie zrealizowane w technologii RWD, czyli być przyjazne zarówno dla użytkowników desktopowych, jak i mobilnych. Więcej informacji na stronie: http://www.smacznego.pl/uzytkownik/617273825. Pozycjonowanie stron - najważniejsza jest treść